Analys & rapportering
Analys och rapportering är centrala för att förstå och optimera era marknadsföringsinsatser. Vi tillhandahåller djupgående insikter och analyser av kampanjprestationer genom att mäta relevanta KPI:er. Genom att kontinuerligt utvärdera resultaten kan vi identifiera förbättringsområden och justera strategier för att säkerställa att ni når era affärsmål.
Våra metoder
Google Consent
Google Consent Mode v2 kräver att företag anpassar spårningsinställningar efter besökarnas samtycke för att bevara analys och insikter. Vi erbjuder cookie-banners som säkerställer efterlevnad och stärker förtroendet mellan ert varumärke och besökare.
Analys av data
Med hjälp av Google Analytics 4 och insikter från sociala medieplattformar analyserar vi trafik, användarbeteenden och konverteringar. Detta hjälper oss att förstå vad som fungerar och hur vi kan förbättra dina resultat.
Optimering
A/B-testning är en viktig del av att säkerställa datadrivna förbättringar. Vi testar och optimerar olika versioner av annonser, innehåll och nyckelfaktorer i Google Ads och sociala medier för att se vad som ger bäst resultat.
Rapportering
Genom Google Looker Studio skapar vi tydliga och visuella rapporter som sammanställer data från GA4 och sociala medieplattformar. Rapporterna ger dig en enkel överblick av nyckeltal (KPI:er) och insikter som är viktiga för ditt företag.